ChannelOne؛ دفاع عجیب شهرام همایون از شاهین نجفی
مدیر «کانال یک»: چرا باید برای بی احترامی به امام شیعیان دستور قتل یک نفر صادر شود؟ این غیرمنصفانه است. چرا کسی برای مقابله با توهین به پدر ایران، 'رضا شاه پهلوی' [!] اقدامی نمی کند؟!!!؟
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) یکشنبه 23اردیبهشت (May.12) صدور حکم ارتداد برای توهین کنندگان به ساحت مقدس ائمه معصومین -صلوات الله علیهم اجمعین- از سوی مرجعیت معظم شیعه را حرکتی «غیرمنصفانه» توصیف کرد و با ادبیاتی موهن به حمایت از "شاهین نجفی" رپ خوان مبتذل و حرمت شکن، پرداخت.
وی اظهار داشت: «چرا روحانیون و مراجع تقلید، حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده اند؟ او هیچ توهینی به امامان نکرده، فقط یک آهنگی خوانده و درد دلی کرده! اما یکدفعه چنان غوغایی در سایت های ایرانی به پا می شود که نگو و نپرس! چرا باید برای بی احترامی به امام شیعیان دستور قتل یک نفر صادر شود؟ این غیرمنصفانه است. چرا کسی برای مقابله با توهین به پدر ایران، "رضا شاه پهلوی" [!] اقدامی نمی کند؟»
شهرام همایون ادامه داد: «چرا هروقت یک نفر می خواهد با کفش به داخل امامزاده ای برود، آن را بی احترامی می دانند اما قبر رضا شاه به این فلاکت افتاده است؟ چرا باید خدمات این مرد بزرگ تاریخ ایران نادیده گرفته شود؟ به او بی حرمتی می شود و همه سکوت می کنند اما در مقابل بی احترامی به امام شیعیان، این همه هیاهو به پا می شود و برای کشتن یک خواننده جایزه تعیین می کنند؟ چرا برای امامزاده ها گنبد و بارگاه درست کنند اما رضا شاه هیچ قبری نداشته باشد؟»
مدیر تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" در انتها گفت: «به جرأت می گویم که پدر ایران، رضا شاه است و هیچ کس مثل او و پسرش محمدرضا شاه به ایران خدمت و از تمامیت ارضی این کشور دفاع نکرده است.»!!!
باید به این سلطنت طلب شاه پرست یادآوری کنیم که ائمه معصومین (علیهم السلام) در سرزمین ولایتمدار ایران علاقمندان و مریدانی دارند که به خاطر کوچکترین جسارت به ساحت قدسی ایشان برمی آشوبند. اگر رضا و محمدرضا پهلوی در این مملکت ذره ای مجبوب بودند لابد کسانی پیدا می شدند که برایشان گریبان چاک بدهند و لازم نبود موجود بی آبرویی چون او برای آن دو مرثیه سرایی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 197673
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1